FAQ - Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Op deze FAQ/veelgestelde vragen pagina kunt u alle antwoorden op uw vragen vinden.
Heeft u een andere vraag? Stuur uw vraag naar hello@tabl-eau.be
Moet ik pomp en LED-verlichting apart kopen?
Nee, de watertafels van Tabl eau worden geleverd inclusief LED-verlichting, pomp en stroomkabels.
Op welke ondergrond moet mijn watertafel staan?
Plaats de watertafels altijd op een stevige waterpas ondergrond.
Wat bij vorst?
Tijdens de winter is het verstandig om de waterstand te laten zakken tot minimaal 10 cm onder de rand. We raden ook aan om de watertafel of een vorstvrije plek te zetten.
Als u een vorstvrijhouder (klik hier) gebruikt, kunt u de pomp ook tijdens de winter in het water laten staan. Bij vorst is het belangrijk om altijd de stekker uit het stopcontact te houden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Na ontvangst van uw bestelling bespreken wij een datum en uur van levering af.
De levertijd bedraagt 5-6 werkdagen.
Leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden Tabl eau (klik hier)
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
De avond voor de levering ontvangt u van onze transporteur een email met de track & trace informatie.
Hoe word mijn bestelling geleverd?
Afhankelijk van de omvang van uw bestelling zal deze geleverd worden door een van onze transporteurs of via DHL. Voor leveringen met onze transporteur moet het adres bereikbaar zijn met een trailer van 13,6 meter.